آقای آبگرمکن آقای آبگرمکن .

آقای آبگرمکن

نصب آبگرمکن برقی به ساده ترین روش

نصب آبگرمکن برقی ، یکی از ساده ترین و بی درد سر ترین نصب هاییست که بشر تا به حال به خود دیده! یک دستگاه از پیش آماده شده را بر می دارید و طبق دستور العمل، نصب آبگرمکن برقی را پیش می برید. فقط یکسری نکات وجود دارد که حین نصب آبگرمکن برقی باید به آن توجه نمایید. پس از آن، شمایید و یک دیوار و چندتا پیچ و رول پلاک که قرار است آب مصرفی شما را گرم کنند، البته به همراه دستگاه اصلی! همین.

آماده اید؟ برویم ببینیم طریقه نصب آبگرمکن برقی چگونه است…

نحوه نصب آبگرمکن برقی

ابتدا شما را با تجهیزات مورد نیاز برای نصب آبگرمکن برقی آشنا می‌کنیم:

۱ - آبگرمکن برقی ، شامل: خروجی آب گرم (رنگ قرمز)، ورودی آب سرد (رنگ آبی) و دکمه تنظیم مجدد
۲ - شلنگ فشار قوی
۳ - شیر قطع کن
۴ - لوله مغزی
۵ - سه شاخه / دو شاخه برق
۶ - نوار تفلون
۷ - پیچ و رول پلاک
برای شروع نصب آبگرمکن برقی ، ابتدا روکش های آبی و قرمز را از لوله های ورودی و خروجی دستگاه جدا کرده و دور آن ها را نوار تفلون بکشید. سپس یکی از شلنگ های پرفشار را به ورودی آب سرد متصل کنید. بهتر است از انبردست برای محکم کردن آن استفاده کنید تا مطمئن شوید نشتی نداشته باشد.

لوله مغزی شیاردار را برداشته و با کمک نوار تلفون آن را درزگیری کنید. اکنون نوبت به خروجی آب گرم می رسد. شلنگ پرفشار دوم را به خروجی آب گرم متصل کرده و با کمک انبردست آن را محکم نمایید.

حالا زمان اتصال لوله مغزی به شیر قطع کن است. توجه داشته باشید که در این مرحله هم باید از نوار تفلون استفاده کنید تا کامل چفت شوند. سپس سه شاخه را برداشته و توسط پیچ گوشتی آن را باز کنید. بهتر است بدانید که این مراحل هم برای نصب آبگرمکن برقی دیواری استفاده می شود و هم برای نصب آبگرمکن برقی ایستاده .

[نکته: سیم سبز: سیم ارت / سیم قرمز: سیم فاز / سیم مشکی: سیم نول]

طریقه اتصال سیم ها به این صورت است که سیم سبز به پین بزرگ، سیم قرمز به پین پایین سمت راست و سیم مشکی را به پین دیگر وصل می‌کنید.

هشدار: تا پایان اتصالات و جمع شدن آب داخل مخزن، از زدن سه شاخه به پریز و روشن کردن آبگرمکن ، به شدت خود داری نمایید.

لوله آب ورودی ساختمان را قطع کرده و لوله های ورودی آب سرد و خروجی آب گرم که روی دیوار تعبیه شده را باز کنید. اکنون لوله مغزی را به لوله ورودی متصل نموده و لوله مغزی دیگر را روی لوله خروجی نصب کنید. سپس شلنگ پرفشار ورودی را به شیر قطع کن نصب نمایید. کارتان تقریبا رو به اتمام است، پس لوله آب ورودی ساختمان را وصل کنید. زمانیکه آب وارد آبگرمکن شد، سه شاخه را به پریز زده و دستگاه را روشن نمایید. اکنون چراغ قرمز روشن می شود که به منظور کارکرد المنت است.

خسته نباشید! نصب آبگرمکن برقی به پایان رسید...

صحبت پایانی​

مروری داشته باشیم بر صحبت هایمان:

۱ - تجهیزات لازم برای نصب آبگرمکن برقی
۲ - آموزش اتصالات حین نصب آبگرمکن برقی
همانطور که ملاحظه فرمودید، نصب آبگرمکن برقی بسیار ساده و راحت بوده و چنانچه قصد داشتید به نصب آن اقدام نمایید، لازم به ذکر است که نگران قیمت نصب آبگرمکن برقی نباشید، زیرا کارشناسان به طور رایگان به شما مشاوره خواهند داد.

 


برچسب: نصب آبگرمکن برقی دیواری، نصب آبگرمکن برقی ایستاده، قیمت نصب آبگرمکن برقی، طریقه نصب آبگرمکن برقی، نحوه نصب آبگرمکن برقی،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۲۱:۴۸ توسط:ایمان اقدسی موضوع: نظرات (0)